
Fotowoltaika Kalisz
Jak wygląda sprawa z gwarancjami, co jeśli instalacja jest uszkodzona?
W każdej instalacji wszelkie podzespoły objęte są gwarancją producenta, na które bierze pełną odpowiedzialność. Po wykonanym montażu dochodzi do dokładnego sprawdzenia działania instalacji, jej celem jest zweryfikowanie czy wszystkie podzespoły działają poprawnie i zostały w odpowiedni sposób zamontowane. Jako firma wykonujemy także sprawdzenie terenowe miesiąc po działaniu instalacji, w celu zweryfikowania uzysków (czy są na poprawnym poziomie), tak by mieć 100% pewność o dobrze wykonanej inwestycji. W momencie kiedy instalacja nie funkcjonuje w odpowiedni sposób, nasze systemy monitorowania od razu poinformują nas o zaistniałej sytuacji. W tym momencie do klienta zostaje wysłana ekipa certyfikowanych serwisantów, których zadaniem jest zweryfikować błąd i dokonać ewentualnych poprawek, napraw.
Jeżeli jakikolwiek podzespół jest uszkodzony, dochodzi do jego podmienienia, oraz zabrania uszkodzonego do naprawy – to rozwiązanie pozwala na dalszą pracę całej instalacji bez konieczności jej zatrzymywania. Ze względu na wykorzystanie polskich modułów fotowoltaicznych, posiadamy serwis na miejscu,klient nie musi samodzielnie ściągać modułu i wysyłać do do Chin, tak jak to bywa przy 90% paneli na rynku. Najważniejsze jest to by do instalacji został wykonany projekt a realizacja była przez firmę , która jest certyfikowanym serwisem. W momencie kiedy ingerujemy w instalację samodzielnie, często dochodzi do zakończenia gwarancji na podzespoły a producent tym samym nie bierze odpowiedzialności za pracę urządzenia. Polecamy z korzystania z bezpiecznych źródeł, firm sprawdzonych na rynku – tak by instalacja służyła na kilkadziesiąt lat, nie kilka miesięcy.
Jak wygląda cały proces?
Najważniejszym elementem całej układanki nie jest montaż instalacji – to może zrobić każdy. Dla nas wykonanie odpowiednich pomiarów nasłonecznienia, oraz sprawdzenie czy instalacja zmieści się na dachu – to jest podstawa. Wykonujemy darmowy audyt u klienta, którego celem jest określenie mocy instalacji, tak by pokryła pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz sprawdzamy możliwości dachu na którym ma zostać zamontowana instalacja. Po analizie możliwości dachu oraz dobraniu odpowiednich parametrów sprzętu, dochodzi do podpisanie umowy (w lokalu u klienta, w biurze sprzedaży firmy). Kolejnym etapem jest wpłata określonej sumy w celu uruchomienia procesu realizacji zamówienia. Każdy klient jest informowany drogą telefoniczną lub mailową o aktualnym statusie umowy. Po zrealizowaniu projektu, dochodzi do wysyłki sprzętu na adres klienta, po czym sprawdzamy czy wszystkie elementy dotarły całe i zdrowe na miejsce i czy nie brakuje jakichkolwiek części całej układanki. Kolejnym krokiem jest ustalenie terminu montażu oraz zrealizowanie go u klienta, przeważnie odbywa się do do 30 dni od podpisania umowy I wpłaty odpowiedniej sumy inwestycji. Całą dokumentacją do zakładu energetycznego zajmujemy się My, klient jedynie musi udać się do placówki dystrybutora w celu podpisania nowej umowy kompleksowej na zasadach PROSUMENT.
Nasz klient, Pan Marek zamontował
panele fotowoltaiczne.
Koszt inwestycji = 25 000 zł.
Od tego momentu nie płaci za prąd.
Otrzymał 5000zł zwrotu z programu "Mój Prąd"
Posiada możliwość odliczenia ulgi termomodernizacyjnej 17%
25 000 zł - 5 000 zł = 20 000 zł
20 000 zł x 17% = 3 400 zł
Koszt inwestycji 16 600 zł
3 400zł może odliczyć do pełnego wykorzystania,
ale nie dłużej niż przez 5 lat .